JAK RENDROVAT VE V-RAY PRO SKETCHUP

Použití rendereru V-Ray
RaskolnikovR
Příspěvky: 8
Registrován: pon 09. srp 2010 19:03:17

JAK RENDROVAT VE V-RAY PRO SKETCHUP

Příspěvek od RaskolnikovR » pon 09. srp 2010 19:09:15

AHOJ
NEMÁTE NĚKDO NĚJAKÝ NÁVOD CO A JAK VE V-RAY PRO SKETCH UP?
V NASTAVENÍ SE MOC NEVYZNÁM, KROMĚ NASTAVENÍ ROZLIŠENÍ...
JINAK OBRÁZKY TO DĚLÁ OPRAVDU SUUUPER...
JEŠTĚ JEDNA VĚC...
JAK PŘEVÉST Z ARCHICADU DO SKETCHUPU...?
ULOŽIT DO 3ds TO LZE ALE BLBE MĚŘÍTKO...EXISTUJE NĚJAKÝ EXPORTÉR PRO ARCHICAD? ( NAOPAK TO FUNGUJE, ALE CHTĚL BYCH VYUŽÍT V-RAY)
DÍKY, kdyžtak písněte
RaskolnikovR@seznam.cz

ch.o.ss.e
Příspěvky: 37
Registrován: úte 10. srp 2010 12:40:29

Re: JAK RENDROVAT VE V-RAY PRO SKETCHUP

Příspěvek od ch.o.ss.e » úte 10. srp 2010 12:53:39

čau návody jsou na: http://vray.com/vray_for_sketchup/manual/index.shtml , ale víc by se mi líbil nějakej stručnej návod v čj třeba osvětlení a návody na vytvoření různých materiálů jestli náhodou někdo nemá..?
jinak k tomu archicadu, když importuješ do sket. jinej formát třeba dwg,dxf..před tím než zmáčkneš otevřít můžeš dát - možnosti - a tam nastavíš jednotky.

RaskolnikovR
Příspěvky: 8
Registrován: pon 09. srp 2010 19:03:17

Re: JAK RENDROVAT VE V-RAY PRO SKETCHUP

Příspěvek od RaskolnikovR » ned 15. srp 2010 21:12:19

zdar, jo super, pak jsem si toho taky všiml... byly tam nastavený implicitně feets...OK
MÁM ALE JEŠTĚ JEDNU OTÁZKU... PŘI TO IMPORTU DO SU Z ARCHICADU, JSOU STĚNY S OTVORY TVOŘENÝ Z POLYGONŮ-HLAVNĚ TROJUHELNÍKŮ... TYHLE ČÁRY PAK MUSÍM RUČNĚ PRACNĚ MAZAT...NEVÍŠ JAK TO OBEJÍT, ČI NĚJAKEJ FÍGL...? DÍKY
jo s tím V-ray, díky za ten návod...v češtině jsem taky nic nesehnel, ale když objevím, dám jsem echo---

ch.o.ss.e
Příspěvky: 37
Registrován: úte 10. srp 2010 12:40:29

Re: JAK RENDROVAT VE V-RAY PRO SKETCHUP

Příspěvek od ch.o.ss.e » úte 17. srp 2010 20:37:50

s tím archicadem ti neporadím, jen tak sem to zkusil a mě se ty zdi ani nezobrazily:D ale když to ukládáš z archicadu do DXF tak se tam dá asi lecos nastavit. Tady přikládám návod na koberec Vray, třeba se bude hodit :) http://www.cgpinoy.org/vray-for-sketchu ... -t2351.htm

RaskolnikovR
Příspěvky: 8
Registrován: pon 09. srp 2010 19:03:17

Re: JAK RENDROVAT VE V-RAY PRO SKETCHUP

Příspěvek od RaskolnikovR » úte 24. srp 2010 10:34:18

zdravím,

tak ty návody jsou v poho, je toho tam dost, najdeš tam i to na co se ptáš - jak nastavit světla-jako slunce, nebo jako globální osvětlení, a samo jak uděláš vlastní světlo, třeba nad jídelním stolem. doporučuju stáhnout si k tomu i ty předpřipravený scény a vnich si to podle návodu vyzkoušet...
zajímá mě ještě jedna věc:
udělám objekt, dám řez, a a chci vyrendrovat jen to co mi zbyde...jenže to vyrednruje celej objekt, jakoby tam žádnej řez nebyl..nevíš????
jinak koberec jsem nezkoušel, vypadá dobře, jen nevím k čemu by mi takovej obrázek byl :)

kokr11
Příspěvky: 1
Registrován: pon 03. led 2011 11:01:19

Re: JAK RENDROVAT VE V-RAY PRO SKETCHUP

Příspěvek od kokr11 » pon 03. led 2011 11:37:45

Zdravím

ty návody jsou fakt dobrý. Jen když jedu podle nich tam mi to háže stále stín. Nevím jak ho vypnout. Už jsem vyzkoušel snad vše.
Přílohy
1.jpg

ch.o.ss.e
Příspěvky: 37
Registrován: úte 10. srp 2010 12:40:29

Re: JAK RENDROVAT VE V-RAY PRO SKETCHUP

Příspěvek od ch.o.ss.e » stř 05. led 2011 21:28:09

čau stíny z přirozenýho světla vypneš tak že v záložce environment klikneš na M kde máš určitě sky a je tam oddělení shadows tam stačí odkliknout shadows enabled - je to uplně dole..:)

mikey.88
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 20. led 2011 18:09:58

Re: JAK RENDROVAT VE V-RAY PRO SKETCHUP

Příspěvek od mikey.88 » čtv 20. led 2011 18:22:20

Zdravím, mám pár dotazů pro znalce.

Zaprve mi nejde přehazovat v nastavení renderu kameru. Občas se to přehodí a občas ne. Nevím jak to aktualizovat v pohledu.

Za další mám vážný problém s vray texturama. Jak otexturovat terén (zakřivenou plochu otexturovanou přes textura>promítaná) skrze vray. Pořád mi to renderuje jen základní barvu a ne texturu :(

Díky moc. Mikey

Pilott
Příspěvky: 58
Registrován: úte 29. čer 2010 21:46:10

Re: JAK RENDROVAT VE V-RAY PRO SKETCHUP

Příspěvek od Pilott » pát 21. led 2011 20:35:23

To s tou kamerou nechápu co myslíš,ale z texturou ti pomůžu.Před promítnutím textury na povrch prvně označ povrch tak aby byl modrej.Promítni texturu.Název souborů obrázků, textůr nesmí obsahovat čárky,háčky př.: trávník.jpg je špatný travnik.jpg je ok.Zkus si vyredrovat náhled.Většinou se hladké zvlněné povrchy vyrendrují jako lesklé.postupuj dále tak že si opět označíš plochu tak jak před tím a ve vytvoření V-Ray for Sketchup zvolíš Create Material a pak VrayLinkedMtl vybereš tam název textury kterou jsi použil na promítání a pak jenom upravíš její vlastnosti podle potřeby.

mikey.88
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 20. led 2011 18:09:58

Re: JAK RENDROVAT VE V-RAY PRO SKETCHUP

Příspěvek od mikey.88 » čtv 27. led 2011 21:15:11

Díky za radu. Zkusím tvůj postup.

S tou kamerou jsem to myslel tak, že když chci změnit normální kameru na kameru z Vray, tak se mi to v pohledu nepřehodí. Jen občas. Možná jsem jen natvrdlej... teprve začínám :)

Tak ta textura se mi nepodařila. Možná že mám ten povrch terénu udělanej špatně. I přes promítnutí mi to vray vyrenderuje rozbitě na různý úseky polygonů... :(

Odpovědět