Sketchup -> 3dsMAx

Odpovědět
jogaboga
Příspěvky: 2
Registrován: ned 29. pro 2013 22:06:35

Sketchup -> 3dsMAx

Příspěvek od jogaboga » ned 29. pro 2013 22:22:32

Ještě jsme se chtěl zeptat na jednu věc, která mi dost vrtá hlavou. Když importuju do maxu soubor vytvořený ve sketchupu, zobrazuje se mi jako celý blok. Prostě jako jedna jediná hmota. Tím pádem na to nelze dávat materiály (pouze jeden materiál pro celý objekt). Nejde nějak udělat, aby se tento objekt jakoby rozdělil na jednotlivé části a já mohl dávat více materiálů(sklo, střechu apod.). Aby to bylo rozděleno jako ve sketchupu na jednotlivé díly, které můžu oddělovat, vymazat, dát určité části jiný materiál apod.?

Uživatelský avatar
Joanna_JL
Příspěvky: 310
Registrován: pon 29. bře 2010 17:22:08
Bydliště: Chrudimská 6, Praha 3 - Vinohrady, 130 00
Kontaktovat uživatele:

Re: Sketchup -> 3dsMAx

Příspěvek od Joanna_JL » pát 14. úno 2014 2:32:57

Zkuste při exportu tlačítko Volby (asi Option v angličtině) - je na okně exportu - tam se export materiálů nastavuje, to by mělo pomoci...
JL
ADS Studio
http://www.adsstudio.cz
skype: joannalinhartova
mail: joanna.linhartova@adsstudio.cz

Odpovědět