Dokázal by někdo poradit jak snadno importovat do programu sketchup krivkove logo z corelu? Kdyz se to udela pres dxf nebo dwg, tak jsou křivky v sketchupu rozděléné na velké množství krátkých linek. Potřebuji jedno logo zkusit vykreslit v 3D. Mám ho v corelu jako 2D a potřebuji z něj udělat vícevrstvé logo v 3D pro ukázku jak by vypadalo. Je poměrně složité takže ho celé kreslit od začátku v sketchupu by byla ztráta času, když už existuje v křivkách. Myslel jsem si, že to přes dxf nebo dwg naimportuji do sketchupu a tam jenom pomocí tažení udělám různou sílu jednotlivým dílům loga a naskládám na sebe jak bude potřeba. Grafika se přenesla, ale je složena z velkého množství malých čárek, takže nevznikla plocha, kterou by bylo možné vytáhnout a dát jí příslušnou sílu. Navíc čtverec má jeden roh z nějakých důvodů useknutý. Vše je v corelu v převedeno do křivek i písmo. Dokážete někdo poradit jak jednoduše dostat logo do sketchupu, aby tam vznikly plochy, které se vytáhnou na zadanou sílu a přiřadí barva?
Děkuji
import do sketchup (z corelu)
Re: import do sketchup (z corelu)
Většinou je potřeba importované objekty dodatečně v SU opravovat, například dokončování křivek je už tradicí, protože konstruktéři v Cadech si nedají práci s dotahováním křivek ke koncovým bodům. Podobné to může být i v Corelu. Pokud vám ke spojení množství krátkých úseček nepomůže plugina "Weld", budete muset pravděpodobně křivky znovu obtáhnout. Aby se plochy staly opravdu vyplněnými plochami, osvědčil se mi malý trik. Nakreslím přes rozložený nákres obdélník a kliknu na "protnout s modelem". Potom obdélník smažu a zůstanou jen vyplněné plochy, které můžu po libosti vytahovat.
Re: import do sketchup (z corelu)
také se dá použít plugin makeFace