Jak odstranit teselaci v externím rendereru

Odpovědět
bluenite
Příspěvky: 1
Registrován: sob 28. pro 2013 18:09:48

Jak odstranit teselaci v externím rendereru

Příspěvek od bluenite » sob 28. pro 2013 18:12:54

Po importu skp souboru do renderovacího programu (Keyshot) se mi objeví výsledný obrázek s viditelnými hranami trojůhelníkového síťování. Dá se nastavit ve Sketchupu plocha bez těchto přechodů? Nebo zvolit jiný formát pro export?
viz sshot zde http://www.pixhost.org/show/1819/14815670_sshot.jpg
díky za radu
Peter

Uživatelský avatar
Joanna_JL
Příspěvky: 312
Registrován: pon 29. bře 2010 17:22:08
Bydliště: Chrudimská 6, Praha 3 - Vinohrady, 130 00
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak odstranit teselaci v externím rendereru

Příspěvek od Joanna_JL » pát 14. úno 2014 2:04:45

Vyhlazení hran má obvykle každý program zařízené nějak jinak. Ve SketchUpu je vyhladíte v dialogovém okně Soften Edges (menu Window), je otázka, jak to zpracovává Keyshot - ten bohužel neznám, ale myslím, že by nějakou funkci na to měl mít. Čili první předpoklad je vyhladit hrany přímo v SU, druhý pak použít obdobnou funkci v KS...
JL
ADS Studio
http://www.adsstudio.cz
skype: joannalinhartova
mail: joanna.linhartova@adsstudio.cz

Odpovědět