Pokud vám budou vadit hrany (a myslím, že budou), můžete použít další pluginu „HideAllEdges). Označte model a aktivujte. Hrany se na označeném objektu skryjí (obr. 4) Pokud je budete chtít znovu zobrazit, použijte „UnhideAllEdges“, který je součástí pluginy.
FollowMe and Keep a HideAllEdges
FollowMe and Keep a HideAllEdges
Při vytažení kružnice po spirále funkcí „Follow me“ (sledovat) vytvoříte pružinu (obr.1).
Pokud vám budou vadit hrany (a myslím, že budou), můžete použít další pluginu „HideAllEdges). Označte model a aktivujte. Hrany se na označeném objektu skryjí (obr. 4) Pokud je budete chtít znovu zobrazit, použijte „UnhideAllEdges“, který je součástí pluginy.
Ale jestliže chcete vytáhnout po spirále jiný tvar, dochází k nepříjemnému jevu, že se tento tvar pootáčí (obr. 2).
Tento jev dokáže odstranit plugina „Follow Me and Keep“ (obr. 3).
Vytvořte objekt, který chcete protahovat po cestě, vytvořte cestu, oba objekty označte a aktivujte pluginu „Folow me and Keep“. Chvíli si budete muset počkat, plugina pracuje i když se vám zdá, že se nic neděje. Pokud vám budou vadit hrany (a myslím, že budou), můžete použít další pluginu „HideAllEdges). Označte model a aktivujte. Hrany se na označeném objektu skryjí (obr. 4) Pokud je budete chtít znovu zobrazit, použijte „UnhideAllEdges“, který je součástí pluginy.