Vzdálená textura

Co musí splňovat model zobrazitelný v Google Earth

Vzdálená textura

Příspěvekod Tomáš Ovečka v pát 12. srp 2011 14:15:22

Tak jsem se konečně dostal k tomu co mě už napadlo dávno, ale nějak jsem si nenašel čas to realizovat.
Možná to znáte, ale stejně to sem napíšu.

Je to načítání textury ze vzdáleného adresáře.
Vytvořil jsem vzorový příklad, který mi kupodivu funguje, takže ho můžete vyzkoušet.
http://sketchup.google.com/3dwarehouse/details?mid=b98526b81941e62aa0c6c5e8898c5f38

Myšlenka je asi taková. Uděláte někomu model, nebo sobě, to je asi jedno. A pokud má na baráku nějakou plochu,(reklamní třeba) Může si tam zobrazovat jakýkoliv obrázek, bez toho aby musel znovu nahrávat model. Praktické využití je všelijaké (nechám na Vás)

Ještě jsem to nezkoušel na skutečně osazený a schválený model. Tákže testování se meze nekladou.

Návod nebudu rozepisovat, protože není potřeba. Stáhněte si model *.kmz přejmenujte na *zip a rozbalte. Do souboru kml a dae se koukněte obligátním F3 bo F4. V total comanderu.

Zdar a sílu
Uživatelský avatar
Tomáš Ovečka
 
Příspěvky: 5
Registrován: pon 17. kvě 2010 9:45:15
Bydliště: Liberec

Zpět na Úprava modelů pro Google Earth

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron